Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

share something

Tuesday, January 19, 2010


.: dear diary :.


ari ni agak kebosanan tahap gaban...bkn ari ni hmpir setiap hari...huhuhu~~sbnrnya saje nk kongsi cte pasal mak bapak yg kena tnggal...sedeynya lah np lah diaorg tergamak wat cam tu kan...agak xd ati perut gaklah...btollah org ckp mak bapak mampu jga 10 org anak tp 10 org anak tu blom tentu mampu jga mak bapk...astagfirullahazim...jauh2 kan aku dr sifat xd ati perut tu...camne ek perasaan org yg tnggal kn mak bpak tu...ish..kejam seyh...

aku ni klu nk p keje sblm tu msti pk sume da ciap ke ( means gosokkn bju ayah, msk tgahri plus sarapan tuk ayah)...pg msti nk sarapan same....sbb time nilah aku bercerita kejadian smlm...ala2 report kt bos gitu..heheheh~~ ayahlah pendengar yg setia setiap hari...msti dlm ati dia terdetik ikut saperlah perangai anak aku ni hah becok tol...hahahaha...sbbnya ayah aku ni pndiam..haish....time sarapan ni lah aku leh berborak pjg ngan ayah...yelah aku g keje pg lik da maghrib...time ni ayah da p surau...klu kat surau der class lmbatlah ayah lik..time tu aku da tdo...zZzzZZ...mmg xd mase nk borak...

sbnrnya klu kta jaga org tua nih...rezeki kte murah...yg pnting kte iklas...Allah akan permudahkan segala urusan kte..cayelah...ceh..xd sape kte xcaye pn...poyolah aku nih...
sygi mereka selagi der...tp klu da xd pn xdilupa...sedekahkan al-fatihah tuk yg tiada...

nilah org paling aku syg ( ayh dan umi terchenta )...



0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author