Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

blur kejap

Wednesday, January 20, 2010

.: dear diary :.

ari ni sonok jer drive lik umah..tau np? sbb nya smpai umah kul 640 ptg...lbh hebat dr biaser...hehehe~~nk kte laju xjugak...sbb nya slalu pling awl smpai umah kul 7 lbh...ni mmg catat rekodlah...

smpai jer umah aku pn sapu halaman umah ngan p buang smpah...so tersempaklah ngan jiran aku sorang nih....

so pa yg berlaku::::

tempat kejadian : sblh tong sampah...hahahah~~
pukul : dlm 6.50ptg lah...
terlibat : aku ngan jiran +cucu dia

berlaku perbualan nya cam nih ha......

jiran aku : along da keje yer...tiap2 ptg nmpak lik...
aku jwb : haah da keje...
jiran aku : kat ner keje...
aku jwb lg : erm, kat usj subang...
jiran aku tnyer lg : owh...yeke...kerani ek.....
aku plak: ????( xterjwb..hahahah~~) senyum...xlah...

aduhai...sian aku ni...sbnrnya ni da org ke 3 tnyer aku keje kerani ker...keje tu xslh...xmnjadi haram pn...tp kot yer pn agak2 lah wei..tnyer dulu ker...kan sopan skit...ni men terjah kerani yer...aduhai...masak2....kdng2 nk gelak pn der mungkin tu jer pekerjaan dia tau kot...huhuhu~~...

wokeylah...
nk kuar dulu...
mau ngedate same ayah p pasar..
heheheh~


0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author