Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

kadang-kadang kenyataan amat perit

Sunday, January 24, 2010
.: dear diary :.

crite ni aku mngkn xcite spnuhnya tp skdar nk berkongsi perasaan aku skang nih....
sbb klu bukak keseluruhan story mungkin akan mengaibkan sesetengah pihak....
dan crite ni xd kena mengena ngan si 'dia' ataupun sesape...

jln crite ni adalah benar tp xberkaitan dengan mane2 pihak...
seandainya ader pihak yg terasa mntak maaf sgt...

kadang-kadang aku rasa lebih bek aku xtau hakikat sbnr...
tp seandainya aku xtau mngkin aku akan pndng serong smpai ble2...
syukur alhmdulillah sbb Allah bukakan ati 'org' ni utk berterus terang....
tp hakikatnya ble da tau aku jd tertanya2...
sbb nya...
btol ke????....
sbb bnda yg aku baru tau nih...
amat perit skali nk terima....
mcm ner org yg kte sgt percaye berkelakuan mcm tu...
ke org yg bercerita tu skdar nk memburukkan org tuh...
tp tuk pa...

hal ni sgt berat tuk aku terima...
menitik air mata aku ble dpt tau crite ni...
subhanallah berat nya ujian Mu...


Ya Allah...
bantulah tuk aku mengharungi semua nie....
Ya Allah...
berikanlah aku petunjuk utk semua nih...
Ya Allah...
aku hanya insan yg kerdil Kau yg mengetahui semua dilangit dan bumi...
bantulah hambamu untuk mengahdapi semua dugaan dan ujian dari Mu..



0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author