Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

nak jadi kan cerita

Thursday, January 14, 2010
.: dear diary :.

once upon a time...

eh, cam cte dulu2 kala plak...padahal baru je td...hehehehe~~ alkisahnyer cam ni...ari senin ari 2 der sorang trainee masuk...disebabkan ruang xckup so dia ni berkongsi lah meja ngan aku...nv mind...meja pn agak luas..cuma jd sempit skit sbb dia gne pc...yg part aku nk cte nya sbnrnya benarnya adalah..

jeng...

jeng...

jeng....


ni kisahnyer...pg td manager aku pn dtglah kat tmpat aku sbb nk separate kan kteorg...dia kte sorang 1 meja...yeay...alhmdulillah...tp yg nek bengangnya..minah ni leh plak suh aku yg pndah ktenya semntara sbb dia gne pc leceh...wah3...byk cantik...aku suh dia dia balik suh aku...mak ai...lemak nmpak...dengan xd perasaan yg berhati kering nih aku ckplah yg aku sanggup tlng angkat pc dia...trus manager aku stuju..huhuhu~~aku yg da menapak dr ari first dia plak sesedap magie halau aku...aku trainee ke ko trainee ( tiba2 gila pangkat jp )...yg wat aku nk halau dia sgt...xsmpai seminit 3 4 kali dia duk sbuk tgk pa aku wat...paling kelakar aku isi borang kat spa dia pn wat bnda samer gak...aku bkak fb dan2 dia pn sbuk ber'fb'...sibuk2 create account...eh, please lah...ble aku sbuk cari tuk .net pasal ajax dia pn duk sbuk bkak...aiyoO...migrain wooOo...



0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author