Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

imbas kembali detik 2009

Friday, January 1, 2010
.:dear diary:.

1. JAN ari first januari ni lah ari paling sedih sbb arwah bonda dikebumikan...mase tu terpk cam ne nak melalui 2009 ni tnpa bonda tersayang..my late beloved mummy(latimah binti bardan)...i mish her a lot...hope i'll find her in hereafter...amiiin..

2. FEB ni lah adik aku yg bongsu dpt tawaran masuk mrsm gemencheh...hepy sgt...ayahlah org pling hepy...ciap dia yg wat list nk bli brg pa adik nk masuk asrama..hehehe..ayah2...pape pn alhmdulillah pa yg adik aku harapkan menjadi kenyataan...tp sedey sbb adik nk duk asrama..huhuhu...

3. MAC keputusan SPM keluar tp bkn aku pnyer result lor...ni adik aku yg angah plak...congratez my sis...i'm proud of u...

4. APR ni da stat sbuk ngan pojek2...byk perjumpaan group sbb semua pojek by grouping..pojek sume quite heavy..huhuhu...



5. MAY ni lah time sibuk sgt2...sbb mase ni sbuk sgt ngan projek..nak final lg...pastu nk uruskan transkrip ngan industrial training..huh...penat seh...mmg xd mase nk tgk2 tv...hehehhe..maklumlah klu dulu semua drama siri aku hafal...tp tulah cte aku hafal tp tang nota awat payah sgt...klu lah nota tu cam cte kat tv kan best...kekeke...bln ni jugaklah membe baik aku kawin...so sweet~~...congratez tina...

6. JUN yeay! latihan industri menanti...byk pnyer tempat akhirnya yg menjadi pilihan kat ati ni cmpany toshiba electronics (m) sdn. bhd...slh satu sbb aku pilih tmpat ni adalah dekat...hehehehe...snng nak ulang alik...

7. JULY ni da masuk sebulan aku kat tmpat praktikal...oklah wlupun agak susah nk wat task yg diberi..atas bntuan supervisor kat sane oklah jugak...maklumlah gne asp.net ngan programming vb...bnda xpnah jumpa sblum ni...so, ianya mnjadi 1 cabaran kat sni...tp kat sini aku bkn wat progrmming jer...g production line setting PDA ngan mcm2 lg lah...amik brg kat stor pn aku wat sbb aku ni suka berjalan...hehehhe...

8. AUG penyakit H1N1 merebak...oh yeah, aku pun kene jangkit demam tapi Alhamdulillah bukan H1N1...time nilah sv aku dtg wat industrial visit...whoaaa...byk nebes....so far alhmdulillah wlupun sv unisel tnyer mcm2 tp sv cmpany byk back up...tq kak ros...i'm really appreacciate it...

9. SEPT yahoo raya raya! seminggu sblm raya aku abis LI...finally, i'm finish my study tggu result je plak..tkt gak...huhuhu...ni lah first raya aku tnp abonda disisi...nk tunggng terbalik umah diwatnyer...xtau maner nk mle dulu...huhuhu...

10. OCT lah zaman penggangguran aku...hehehhe...xd pa aku wat...selain mkn tdo n pesbooking...hehehhe..bosan gak duk umah nih...

11. NOV alhmdulillah aku diterima keje sbg software engineering...fuh, cam xcyer jer...leh ke aku wat programming...nv mind jadikan sbg 1 cabarn baru dlm hdup nih...go aty go!!!

12. DEC nothing specel juz menghtung hari tu msk tahun baru...hahahha...mau taknyer...nnti umor menngkat setahun lg...hahaha...

&& NOW, bulan Disember dah habis dah pun.
Selamat Datang 2010!
Semoga tahun baru ni akan lebih berjaya....
Apa pun yg berlaku, kite kene pandang ke depan....
& tetap bersyukur walau ape yg terjadi kepade kite....
All the best to my family and my lurve...ngee~~

**Thanks for reading anyway.
Mungkin ni entry TERpanjang aku setakat ni kot. Hehe :)

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author