Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

result

Wednesday, January 13, 2010
.: dear diary :.

Segala puji-pujian untuk ALLAH s.wt yang memakbulkan doa kita semua...
syukur alhamdulillah...
akhirnya hari ni kuar gak result semester akhir tue yg sgt2 ditunggu selama 4 bulan nih...
alhmdulillah result pn ok sgt2...
cgpa pn ok...
alhmdulillah syukur sgt2...
finally done my degree...huhuhu~~
bp abad aku menghabiskan usia dengan study...hehehe...
ni baru terkedek2 nk keje nk kumpul wet lak...haish...
org len kawin ank da bsr...hahahha....
aku ni bru nk mle hdup...
nv mind...
kita hanya merancang tp semua tu ALLAH yg tentukan...
semua org mengharap yg terbek tuk dirinya...cam tu jugak aku....
smoga ALLAH permudahkan segala urusan hambamu ini...
amiiinn...

klu arwah bonda berada disini mesti dia seronok tgk aku da abis study....
tu semua harapan arwah...
arwah yang byk mendorong tuk aku samb blajar pas spm...
yelah aku ni bkn kategori pndai ner...
tp sejak nek degree alhmdulillah result agak leh tahan bg aku lah...huhuhu....
mse baru kehilangan arwah aku hampir putus asa nk study...
snng cte xnk sambng study pn padahal tnggal 1 sem nk praktikal jer.....
tp atas dorongan family, sedara mara dan rerakan len....
tq so much kat org2 yg sntiasa berada disisi aku sepanjang mase susah snng aku....
alhmdulillah....
akhirnya aku dapatkan abiskan study dan mempunyai pekerjaan...
semua tu rezeki ALLAH bg....jgn sesekali kte lupa...

'along harap pa yg along wat dan ader skang ni leh membanggakan umie...
along tau umi xd kat sini tp umie sntiasa ada kat ati along....
along cbe wat yg terbek tu dri along dan keluarga.....
along rndukan umie sgt2..... '

al-fatihah untuk arwah bonda tercinta....

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author