Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

mulut puaka a.k.a celaka

Wednesday, July 6, 2011
.: dear diary:.


walau pn mengata org len tp aku terasa...
korang pernah x berhadapan dengan insan bertuah yang bermulut puaka ??
mesti la pernah kan.
apa perasaan korang?
biar aku teka..
jawapan yer mesti
"sujud syukur kan"
hahahhaha
gurau beb...
mesti korang nk mencarut kan...
same la ...
aku nk tanyer korang pe yang mesti kite wt untuk berhadapan dengan manusia mcm ni?
adakah kite perlu diam dan terima jer..
walapun kite x lah seperti yang dicakapkan?
atau kiter lawan balik mulut org tu dengan kata2 hikmah iaitu mencarut?
tau pun kiter nasihatkan die??
giler beb nk nshtkan die..tup2 die maki kite lagi..
aku pun pening mcn ne nk berhadapan dengan org2 mcm ni...
aku harap la mereka yang merasakan mulut tu macam mulut puaka, 
fikir2 lah perasaan org lain..
ade  insan yang sensitif dan tidak dapat terima apa yang diperkatakan..
contoh terbek AKU...
so...fikir2 la mcm ne nk berhadapan dengan org mcm ni kan..
kite kene lah mulut kite supaya org selesa dan senang berada dengan kite kann...
cm tu lahhhh...

nota kaki : renung2kan dan selamat beramal...sebelum kena tepek free ngn aku..=D

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author