Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

khayal plus bebel

Wednesday, July 13, 2011
.: dear diary :.

ari ni mcm ari2 biasa len...
pg2 g keje..
entah np ari ni khayal gaknye..
mula2 hampir nk langgar  ...
pastu plak aku menonong je drive keta lalu depan nih hah..
mle2 pelik gak np mto2 tu dr arah sebelah sume dah gerak rupanya  belah aku ni dah merah...
SUMPAH xpasan langsung...khayal rupanya aku nih..
NURUL IZZATI xelok ye tuk kesihatan...

ni lg 1 kejadian..pg2 mcm2 hal jd...smpi2 je team lead da  ..
ingt np lah kan..
rupanya server kat client site prob...
omgeee..adakah sbb aku...
alhmdulillah bkn sbb aku...
tp sbb rakan2 disana xsmpi lg so aku lah kena bebel..
actually bkn lah bebel tp peringatan..
peringatan dia pasai mai lmbt n xdak disiplin..
sedikit sebanyak wlupn dia smpikan tuk rakan2 disana aku disini agak sentap...
wehuuu~ huhuhu...
hari ni aku pesan kat sume rakan2...
tp korang jgn terasa k..
sbb sedikit sebanyak peringatan tuk diri sndri gak...

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author