Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

aku lah hati yg tlh kau sakiti :'(

Saturday, July 16, 2011
.:dear diary:.

macam2 berlaku ari ni..
mle psl keje..
pastu plak psl peribadi ni..
astagfirullahala'zim..
Allahuakbar...
kdng2 ujian Mu btol2 mnduga hambamu ini Ya Allah...
hamba redha Ya Allah...

psl keje tu leh thn lg...
wlupun aku ni bkn org kesayangan tp aku msh wujud...
xpelah mungkin ni tapak bermulanya pencarian keje baru..
semoga Allah permudahkan urusan hamba Mu ini Ya Allah...

skang ni dah hampir kul 4 pg aku xtdo lg..
padahal pg ni ader exam PTD..

tp otak ni ligat sgt berpk..
pk...pk...n..pk...
xckup bek lg ke aku ni..
sume bnda aku buat hanya yg terbek tuk dia..
menggigil tgn aku...
subhanallah...berilah hamba kekuatan...
aku slalu berdoa...
kalau dia adalah utkku 1 kan hati kami...
tp klu bukan berilah petunjuk mu Ya Allah..
mungkinkah ini jawapannya....

nota kaki: ari ni xd gmbr2 cam slalu sgt moody....
 

2 comments:

tiena's said...

kak aty kenapa? na mao sedeyh2 tau :) hihihi

Unknown said...

xsedih...tp nak nangis cedey...smpi atiiiii..huhuhu~!

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author