Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

aku dan keje

Wednesday, September 23, 2015
.:dear diary:.

syukur syukur syukur alhmdllah..
hampir 7 bulan duk rumah akhirnya aku bekerja semula...
7 bln bkn masa yg pendek..
mcm2 aku lalui..
dugaan buat aku..
terima kasih en suami yg byk support..

tahun ni tahun yg byk dugaan buat kami sekeluarga..
terlalu byk..
satu persatu dtg menduga kami sekeluarga..
Alhamdulillah kami mampu harungi bersama..

alhmdullah rezeki anakanak aku dpt keje kat UMW Oil & Gas Corp Berhad..
rezeki Allah nk bg sbb mmg xapply pun sni..
UMW company ketiga selepas Heitech Padu and IRIS Corporation Berhad..

lain tempat lain ragamnye..
kat Heitech hampir 5 tahun..
3 projek aku redah..
basically kat sni aku buat c# .net..
macam2 kerenah user aku jumpa..
kononnye nk cari pengalaman n duit lebey aku tnggalkan Heitech yg aku dah selesa..
kawan2 dan bos2 semua sporting..
dr segi environment mmg terbaik..
keje stress mana pn klu environment best lpe sume stress..
percayalah..
sbb aku dah rasa..
hahahahaaha...

kat IRIS 6 bln je..
kejap kan..
kat sni aku byk buat support system internal diaorg..
best part aku belajar bnda bru asp classic..
aku dipaksa berhenti..
sbb mse under probation aku bykk amik cuti..
kbtulan mse tu pregnant n morning sickness teruk..
kejam kan..bkn aku saje2 cuti..
xpelah xd rezeki kat situ..
keje mmg stress..
tambahan plak environment dikelilingi cha ya nun alip..
aku terkilan dgn managmnt diaorg yg xleh tolerate since aku pregnant..
nv mind ~.. *angkat bahu buat muka annoying*

since kejadian tu aku mmglaaaaaaa racist bila cari keje..
u know why..
xsume tmpat mcm tu..

so far kat tmpat bru ni nk kte stress belum lg la..
bkn tak stress tau..haha
environment mostly malay..
cme aku je sorang pmpuan melayu gituuuu..
kt sni aku masih buat c# .net cme tambahan mvc gituuuu..
masih lg try n error...
tp sokmoooo error..
hahaha...

next enty aku story apa aku buat kat umah 7 bln tu..haha

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author