Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

7 bulan

Wednesday, September 30, 2015
.:dear diary:.

7 bln bukanlah masa yg pendek..
macam mane aku survive 7 bln tu Allah je yg tau..

aku berhenti sejak februari 2015 smpi la ogos 2015..
sebln pertama xdlah rasa sesak sgt sbb aku pn ade skit2 duit gaji last tu..
byk duit nk pkai lg2 aku nk bersalin pastu raya plak..
semua komitmen yg aku byr slame ni terpksa hasben amik..
nk buat cmne nk keje pn sape nk amik since aku dah 7 month preggy..
hmm..

kbtulan keperluan nk bersalin n nak raya aku dah beli skit2 sblm berhenti...
sepanjang 7 bln ni aku cuma goyang kaki duk umah..
 disebabkan aku ni kaki online so aku jual la brg2 preloved..
dari tulah duit aku buat bli apa aku nak..

lepas bersalinn bln april je terus aku gila2 cari keje..
bkn snng skang nk cari keje kan..
merataa aku interview..
dalam pantang pn aku g gigih g iv..
lagi2 dah 2 anak ni berlanja pn bertambah sikit..
niat aku satu je nk bantu suami..






0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author