Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

list preparation

Thursday, July 26, 2012

.:dear diary:.

walaupn nak kata majlis mcm lmbt lg sbb thn depankan... 
apa2 pn preparation list kena siapkan 
kameraman, pelamin, catering sume dah mula dibuat secara besar2an..
bknlah apa boleh compare n cari yg paling murah..bijakkan!

baru2 ni der sorang retis 
irma hasmie bru sahaja melangsungkann perkahwinan dgn redza shah..
diaorg ni mmg suweeeet kan.. 

cute sgt diaorg berdua..congratez both of u..
ucapan mcm kawan2 je kan..heee..
yg aku concern bknlah siapa yg berkahwin tp aku concern part hantaran dia..
yeee hantaran dia..
paling ohsemmm sekali cincin kahwin diaorg sepasang 
n ada ukiran nama jawi khat..
nama masing2...yeay!!...aku nk jugak nk buh nama ~ nizam & izzati~
cool kan cincin diaorg..irma n redza
trus double triple ohsemm..
disebbkan xcitednya aku dgn bnda nih..
akhirnya aku berjaya dptkan contact nama tuk pembuat cincin tersebut...
mmg puas ati sbb si pembuat cincin tu walaupun ditnye mcm2 pn..
still reply sume email and msj..bgs kan? over x? 
xover pn sbb for my wedding acctually..
klu boleh nk yg terbaik xmau cincai2.. harga pn bg aku not bad lah..

yeay~~ 1 misi berjaya..cme misi memujuk en fiance memilih kaler batu je nih..
Ya Allah Ya Tuhanku kau bukakanlah ati dia menerima idea ku ini ..
aminnn..amin pjg skit....haha..

hah 1 lg part yg cool ialah mas kawin irma dlm bentuk dinar..
yg ni super ohsem..nais (nice) plus ada style lah..
may i have dinar too plzzz? hehe...
botak laki aku kan..ni yg nak doa lg nih..hehe..

kameraman plak aku ingt amik membe sndri jelah snng kan..
lg pn mse tunng ari tu pn dia jugak buat..
mmg puas hati hasilnye..
akak suke~ cme tgh pnng nk amik pakej mana..
byk pakej tp yg penting $$$ muwahaha..

hantaran dah xbyk tnggal skit2 je..
sbb hantaran dah buat skali mase tunang ritu..
paling2 pn hantarn plng byk 7 dulang..klu boleh nk kurang lg..haha~
*ni gara2 aku dah mntak mcm2 kat en fiance so aku terpksa cut cost mana2 yg ptt..wakaka*

catering, doorgift, bunga telor n andam..
yg ni masih usha lg..nk cari yg murah, sedap n puas ati...

honeymoon xdecide lg..

plng pntng sbnrnya tempat kejadian..sbnrnya kan..
*kaki kuis2 kat tanah* 
aku nk wat wedding kat dewan je..snng plus xkcu umah..
lg2 umie xd kan spelah nk uruskan sume ni kan..
haruslah diri sndri..alhmdulillah ada 2 bonze kecik..my lovely sisters..wee~

nota kaki: baju nikah xdecide lg nk buat cmne duk terperuk kat dlm almari kain tu hah *sbnrnya nk tggu kurus dulu* haha~ jgnlah gelak doakanlah leh kurus..plzzzz...keke~

2 comments:

nadia said...

Hi salam boleh tak nak tahu contact num or email org yg buat cincin irma? Thanks and sorry if menyusahkan. But i really2 wanna know.Thanks!

Unknown said...

its ok..sory lmbt reply..
email :zulfa.khairi@gmail.com..
fb: https://www.facebook.com/#!/myAnggunklasik
web : http://anggunklasik.wordpress.com/
no phone : 012-9602339 (Zulfa)
insyaallah dia akan reply ASAP..:)

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author