Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Dating :D

Monday, July 2, 2012
.:dear diary:.
sejak dua menjak ni rajin sungguh pergi berjumpa sang teruna si kekasih hati..
haha..bkn apa ari keje mmg xleh jumpalah kan..
maklumlah masing2 keje balik dah malam..
so, bz mcm mana pn aku still cari masa skit mau ketemu sang bulan..
dulu nk jumpa pn susahkan..
kdng2 smpi sbln skali..
sekarang kurang2 seminggu sekali..
bkn apa bz mne pn aku dengan kerja n study..
aku msh cri masa dan ruang utk tunang tersayang ni hah..
sayang sungguh..<3
semua kenangan dan waktu yang di lewati bersama 
adalah detik-detik terindah dalam hidup...
Seakan kalau bisa,
mahu sahaja aku menghentikan detik terindah itu 
agar ianya tidak berlalu di makan waktu...
Begitulah indahnya gambaran ‘rasa’ itu.
Apabila aku sudah mula membuka hati yang rapuh ini untuk menerima cinta dari si dia,
pastinya di penghujung ‘jalan cinta’ kita 
mengharapkan agar dapat di satukan dalam ikatan ‘halal’ , 
iaitu ijabkabul..
 semua orang yang bercinta mengharapkan perkara yang sama kan,
'bercinta,bernikah  d a n 
menghabiskan sisa-sisa hidup di bumi ini bersama orang yang sama
Ibarat kata,

"kaulah yang pertama dan akan menjadi yang terakhir juga untukku"

 I love you not because of who you are,But because of who I am when I am with you.

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author