Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

kenapa cinta kita ~

Sunday, December 4, 2011
.: dear diary:.

kenapa cinta kita..
selalu saja diduga~
tajuk ni xd kena mengena pn dgn pa yg aku nk tulis rini..
tu kan lirik lagu berdua bersatu..
ntah np asik nyanyi je * rindu kot*
Dog laughing emoticon
kehkeh..

hurmmmmm..
aku tau sume makcik-makcik syg aku
*bajet lah tu*
setiap kali jumpa je tnye BILA..
kdng2 aku mls nk g knduri..sbb BILA ni lah..
Photobucket
bosan weh BOSANNN..
tau xBOSAN..
xphm ke?
*kalau phm mesti xtnye kan*


biasanya org suka bertnya bnda ni kat knduri kahwin..
ni kenduri berkhatan kot
*aku slh majlis ke diaorg ni hah*
situasi 1 * tgh makan nih*
aunty: mak ndak der knal org ni..
 ko nak? *hamboi*
org ni org tg k*****, umur 2*,kereta w***

situasi 2 *bersalamn nak balik nih*

aunty:BILA lg..
me: doa2kanlah..=)
aunty:dah ader belum
me:senyum *smbil jln laju2*
disebabkan si angah ni jln lmbt dia yg kena pksa tnya
*padan muka angah*
aunty: ckp betol2 along dah der ke belum..
me: *gelak guling2*
angah: dah der * gagap*..nebes kena soal..

*sygnya makcik aku ni kat aku kan da mcm agensi cari jodoh*

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author