Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

sy knal syg sy~!

Friday, March 18, 2011
.:dear diary:.
150 Juta~!
Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
'Hei kenapa kau masih lagi mahukan dia
Apa kau buta? Apa kau pura2 suka?'
Di seratus lima puluh juta kali itu,
Di depan semua, engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa, engkau bilang satu persatu
'Dia mungkin bengis seperti singa,
Tapi dia nangis tonton cerita korea..
Dia mungkin keras bila bersuara,
Tapi dia jelas jujur apa adanya..
Aku lagi kenal dia...'
Dan lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Kau sangat manis, aku ini pula dawai besi
Di setiap kali seratus lima puluh juta nya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa yang kau lihat padaku, jujurkan sahaja..
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata,
'Sayang mungkin baran xkira masa,
Tapi sayang tahan kalau salahnya saya.
Sayang mungkin sahaja keras kepala,
tapi sayang manja bila kita berdua..
Saya kenal sayang saya..'
Buat apa di cerita bahagia kita rasa,
Biar tak dipercaya, peduli org kata..
Baju ronyok tak apa,
Asal pakai selesa..
Berkilau tak bermakna,
Kalau hati tak ada..
'Aku lagi bengis dari sang naga,
tapi bisa nangis semata demi senja..
Suara ku keras x berbahasa,
Kerana aku rimas gedik mengada2..
Aku mudah baran tak semena,
Mana boleh tahan dengan angin cemburu buta..
Aku sahaja tunjuk keras kepala,
Aku punya manja, kau sahaja boleh rasa...
Rahsia kita berdua..
nota kaki: video klip yg pmpuan men gitar tu mmg comey kan...

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author