Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

outing mmg superb !

Sunday, March 6, 2011
.: dear diary:.

lokasi: janda baik..
hari kejadian: sabtu- ahad..
org yg terlibat : 30 org termasuk kanak2 comey...

wow!
mula2 dah mula ngan wow mknanya mmg sgt excited kan..
heheheh~
siyes enjoy...
sume sporting glerr!
mmg terbek lah...huhu~
mkn jgn cte lah...
mmg mkn smpi lebam...
wakakka~

disebalik kegembiraan terselit sedikit terkilan..
ecececeee...
ayat xleh blah...
mau idak...
ye mmg sy xpndai bersukan..
adalah slh sorang ahli group aku ni...


xtaulah dia jeles ngn aku ke
atau dia tu miss perfect sgtttt...
nk jeles ngn aku bkn kte aku cantik..
comey kot...
wakakkaka~

mungkin org xpasan...
tp terasa kot...
smpi2 der game 'dodge ball'
game ni awal2 aku da kantoi...
wakakka~
pastu ble group aku plak gilir tuk membuat balingan balas...
aku pn duk lah kat 1 part nih..
agaknye bola asik terpesong kat arah aku..
aku ni kan xpndai bersukan so byk lah bola terlepas dr tgn ni hah..
si 'dia' ni mntak tukar tmpat ngn aku..
yg ni aku xterasa sgt...

pastu game 'bola jaring'...
game ni aku jd keeper je..
kan aku xpndai bersukan..
pelik x bola jaring de keeper..
sbb kan kt tmpat kejadian xd gol tuh..

maka org lah yg digantikan..hehehe~
comey kan..huhu~
okla aku xtrasa sgt..
tp ble duk sibuk men aku ni jd keeper jer..
xpelah aku pn xpndai sukan..
tetiba dia tukar position ngn aku jd keeper...
aku brulah 3 langkah kot..
dah 'dia' tnye aty ok ke..
ke lg suka jd keeper...
aku bru nk cbe nasib..pa masalah ko ngn aku!..
perghh! ko ni kan sengaja nk mkn maki kan...
pg ahad plak men...alamak lpe nama game tu plak..
isk..isk..
snng cte game ni kena teka spe org depan kte..ble tirai terbukak..
team mne dpt teka so dialah pemenang..
oklah ko dpt teka ngn baik..
pastu xslhkan aku nk cuba nasib...
dia ckp ala aty sume org knal aty...bg org len...
leh plak cam tu...
mksd knal kat sni kan..kan..kan
mmg sume knal aku...
tp lah kan kat game tuh..
wlupun bkn team aku yg men tp org asik teka aku je..
sbb tu dia jeles kot..
hahahaha~


ekeleee..bnda kecik je kot...
ko pa hal..
tp lah kan hal len sume ok sgt2..
dia sorang je wat spoil bkn aku je sume org...
bkn kat janda baik je kat opis pn same..
kwn2 len mmg sporting..
syggg korang...
bos2 ngn senior pn sporting sgt..
sbb diaorg leh men sme ngn kteorg..
oh...i like...!
wlupn outing ni sehari semlm je tp enjoy da moment..
nnti lah upload gambar kat sni...
xbwk kamera pn..
heheheh...


xpe2 nnti da mntak gmbr2 kat membe cek upload kat sni ek...
tetiba excited nk tgk gambar hari kejadian...!
k lah ngntuk...
nite!
nota kaki: mesti korang bosan kan bca entri kali ni..sbb xd gambar...sabar ek..

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author