Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

sawang

Monday, March 15, 2010
.:dear diary:.

da lme kot aku xupdate blog ni...xd idea lor mau taip per...klu tgh der idea tu mencurah2 ke ladang gandum..hehehehe...nak kte xd pa nk cte mcm byk...tp nak mengayat tu xd..ai bunyi cam nk ngayat aka ngurat org jer..no no no...joke k...hehehehe

bosannyer ari nih....np ek...tahap bosan yg melampau dan tahap ngantuk yg xhengat nih...haish...cepatlah 530...hehehe...amboi dtg kat kul 9 der ati nk lik 530...

alang2 da mengupdate nih..aku nk wish congrates kat sepupu aku 'cik asdayati buang' kerana telah melangsungkan majlis pertunangannya semalam ngan kekasih hatinya yg aku pn xingt namanya wlupn dia da ckp smlm...hehehe..ty, sory terlupa lah...short term memory...xlupa jugak smlm tu besday dia gak...wah...2 bnda dlm 1 mase...

mau tgk pic dia jap ey...




cun x sepupu aku..hehehe...
well tgklah sepupu saper..hahaha..perasan wei...


ni ler gambar mse ari tunng dia...ckuplah ek gambar2 ni wlupn xbyk tp ckuplah tuk tatapan umum...xleh lebey2 marah kang tuan pnyer gambar nih....







0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author