Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

sama tp xserupa atau.....

Tuesday, March 16, 2010
.: dear diary:.

sblum2 ni ader post aku yg pasai aku 'rimas' ngan sorang membe nih..pa aku tulis dia tulis...rupa-rupanya bukan aku sorang kena ketebulan(kebetulan...ni ejaan sebenar) der member aku nih pun kena..masalhnya obvious(btol x aku eja) gler...smpai kena tegur...hahaha~ agak malu k...aku da pasan awl...cme perbezaan antra mereka adalah cara mengeja jer k...setakat ejaan xpyh lah beb...yang nmpak kan slh dia...dia padam da shoutout tuh...haish...cubalah anda menjadi dri anda sendri...


p/s penaja: jadilah diri sndri...wlupun mungkin xsedap mata memandang tp itu adalah dri kte...xmo jd HIPOKRIT...xchumel~~



0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author