Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

sy yg nakal

Monday, February 22, 2010
.: dear diary :.

tgh borak2 ngan membe td tertiba teringat perangai nakal aku mase kat U dulu...men mercun...ala bukan mercun pa yg 'bola' tuh jer...agak kuatlah tp kan...heheheh...sgt nakal nurul izzati nih...akibat dari perbuatan nakal tuh kad matrik aku ngan tina kena amik ngan mak guard...hahahah~ padan muka aku...kejadian tuh mse first year aku degree...mase tu kan kena duk asrama sbb first year...p wat pasal saper suh...hambik ko...hehehehe~ naper lah sgt nakal aku nih maser tuh...haish...

tp yg xpuas ati tuh org len men mercun gak tp xkan kteorg jer kena amik kad matrik...sungguh xadil disitu...der plak dak laki siap baling sblh dia lg...dia leh wat bodo...rasanya kan dia ingat dak laki tu nak ngurat dia kot...2 yg cam suka + xamik kisah pn dak laki tu baling mercun.. maner ci....haish...

der 1 part tgh men2 mercun nih...sorang member aku nih beria2 suh wat tuh suh wat ni...kononnya leh wat mercun tuh lg kuat lah pa lah...tp kan ckp jer lebey...sudahnya bkn bakar pn mercun tuh...poyo jer lebey...harap ckp bolehlah...hahahaha~

pastu ble kteorg ni kecoh cte pasal mercun nih...dia bleh plak nak ngelak..ktenya dia juz tgk...xd kena mengena pn ngan mercun...poyo lah wei...ckp nk gempak...ceh!!!
ala da mmg perangai dia cam tu pn...bkn xknal dia..ehhehe~ gelabah dia nih...maleh nak pk...
udah2 ler tu ngumpat dosa...bkn ngumpat bnda btol pa...ehhehe...sengal~~

p/s : adik2 mercun merbahayakn kesihatan..eh, da mcm rokok plak...jgn tiru aksi di atas nih....hanya tuk bacaan jer...ingat!!! hehehe~

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author