Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

kasar ke??

Thursday, February 11, 2010

ni lah aku...cam nak cari gaduh jer gmbr tu aku tgk...


.: dear diary :.

aku adalah aku...xd saper leh ubah...kecuali klu kau rasa nak berubah...degil pnyer budak...hahaha...kisah yg aku nk ckp ari ni adalah....kisah 'aku'..hehehe...sengal~~...

aku ni kasar ker..mungkin dari segi percakapan agak kasar...sbb aku suka ckp..nk kena blasah...lempang kang...mmg agak kasar klu saper xbiase ngan aku...bkn jer dr segi percakapan mungkin perlakuan jugak....kurang2 aku xhipokrit..right?

tp.....kasar2 aku ni lah budak paling dengar kata...huhuhu~ angkat bakul sndri nmpak...pa lah...xcaye? meh sni..ni buktinya...nek sek men ayah suh sek agama...aku sek agama...pas pmr nk tukar teknik...ayah xbg...xpelah truskan lah gak kat sek tue...pastu pas spm ayah suh masuk giatmara blajar menjahit...aku g gak...nek diploma lak...hah yg tu aku pilih sndiri na...hehehehe..

pas diploma aku da xmo blajar tp atas pilihan ayah aku samb gak degree...ceh..ayat cam nak kena pinang orang...hahahaha...akhirnya aku tamat gak degree...syukur alhamdulillah...degil2 aku ni hah alhmdulillah jd org aku skang...=)

pnyer da cte pjg kesimpulan kat sini walau kasar mana pn bhs aku...aku mntak maaf klu der terasa ati..mntak maaf bebyk yer...tp sedegil2 aku ni hah...dengar kate orgnya...

walaupun kisah td da cam aku ni anak ayah...tp tu lah hakikatnya..hahahha~ org ckp klu kte dgr ckp org tua nih berkat...alhmdulillah pa yg aku der skang nih berkat doa org tua...syukur alhmdulillah aku dikurniakan mereka berdua sebagai umi ayah aku...

aku da penat merepek+mengarut aku chow dulu...daa~~

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author