Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

pembukaan tirai 2013

Monday, January 28, 2013
.: dear diary :.

detik yang menggembirakan dalam membuka lembaran 2013..
 yang paling gembira untuk aku adalh berubah status dari CIK kepada PUAN...
Alhamdulillah aku selamat diijabkabulkan dengan kekasih halalku
dan skali lafaz 
aku sah menjadi isteri kepada MOHD NIZAM BIN MOHD JAMALUDDIN
 pada 20 JANUARI 2013
sebelum akad nikah...* muka hepy giler *
sewaktu khutbah nikah dibacakan..* muka siyes sungguh*

alhmdulillah...setelah bergelar suami isteri...
 
syukur alhmdulillah,  
kegembiraan yg sukar digambarkan..

Tempoh perkenalan yang agak lama 3 tahun,
Tapi hatiku kuat mengatakan dia jodohku..
Syukur alhamdulillah Ya Allah Kau pertemukan aku dengan suami ku yang penyayang, baikhati, rajin dan yang penting menyayangi aku seikhlas hati dan menerima aku seadanya... 

doakan kebahagiaan kami sampai syurga..
amin..  

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author