Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

tragis

Friday, December 14, 2012

.:dear diary:.

tajuk je dah tragis kan..cte lg lah tragis..tragedi oktober btol..
eh tp bkn berlaku bln oktober pn..
ah abaikan..

kisah dia gini..
dulu2 aku ni gemok..
ehh smpi skang sbnrnya..
cme dulu xpndai nk dress up bgai..
so nmpk lah selekeh bebenor..
seumur hdup aku xpnah dipermainkan perasaan dgn diejek begitu skali..
ceh mainkan perasaan mcm bercinta plak..
time tu aku xreti bercinta pakwe pn xd lg..
selekeh je mne org nk dekat..
haha..

kejadian ni berlaku time blajar mnjhit kat slh 1 institusi tajaan mara area umah aku..
mls lah nk explain kan kat mne n apa nama tmpat dia..haha
nk slhkan diaorg yg xblajar tnggi sbb mulut xd insuran pn xleh..
sbb ada jugak blajar tnggi tp bangang thp PHD..
ckp ikut sedap mulut xpk perasaan org..
eh plzz laaa~

dulu ada sorang mamat ni agak hensem..
xlah hensem mna sbb mulut puaka..
dia slalu pnggil aku nama panggilan..
gaya dia tu mmg mcm pnggilan manja..
tp amatlah kuang ajar sbb maksd dia sgt2 melampau dan menyakitkan hati..
dulu dia pnggil 'LUPMEDEGKUMEG'..
so agak2 lah kan dpt x agak apa mksd dia kan..
snng je..
baca o eja dr belakang..

jahat kan mksd dia..
jahat sgt..
mse tu mmg rasa terhina sgt..
apalah masalah dia dgn org2 mcm aku ni..
so spe pnah rasa apa yg aku rasa msti rasa down sgt2 kan..
dia buatkan aku xd confident dgn diri sndri..
so sbnrnya smpi skng ni aku xd confident diri~

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author