Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

our relationship~

Wednesday, March 28, 2012
.: dear diary :.


pejam celik pejam celik
almost 3 years..
bukan mase yg pendek..
klu ader anak da boleh berlari dah..
hahaha..

3 thn bkn lah masa yg pendek..
paling penting..
tolak ansur dlm sesebuah perhubungan..
tq to my lovely bf sbb faham sgt dgn perangai awek dia
baik hati, lemah lmbut..
ok sila balik ke topik asal..
ok sy degil...

walaupun dia ni baran..
tp dlm perhubungan nih dialah plng penyabar skali..
sbb bila tang aku hangin dia slalu anggap bnda xd pa..
chumel kan dia...
tq dear~


nota kaki:
Allah telah menjadikan aku sebagai pelengkap rusuk kiri insan yg telah ditetapkannya.
Persoalannya, kukuh kah aku untuk melengkapkan rusuk kiri itu? 
Kalau mentari menyuluh siang, 
Kalau bulan menyuluh malam, dapatkah aku menerangi hidup seseorang yang mendapat pelengkap rusuk kiri ini? 
Sedangkan aku tidak sehebat mentari dan bulan ciptaan-Nya.
Walaupun inilah sebaik2 kejadian ciptaan-Nya... 

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author