Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

sambung master

Wednesday, November 30, 2011
.: dear diary :.

sbnrnya aku lngsung xbercadang nk continue study..
dan ia bukanlah satu2 nya impian aku pn..
sbnrnya ia impian AYAH..
aku cbe memenuhi impian AYAH..
xslh pn kan..
 Its all about the money money.. 
So wahai duit duit ku sekalian, sila beranak pinak lah okay...
akan ku korek semua simpanan yang ada...
hambik ko..
tetiba terpk nk kuar KWSP..
hehehe..
Aku kalau boleh tak nak tangguh belajar lagi.. 
Sebab sementara otak dan badan aku ada kemahuan 
nak belajar dan sanggup terima cabaran belajar..
aku nak redah je.. 
Kalau aku tunggu lama lagi nak sambung master ni, 
memang alamatnya sampai ke tua ganyut aku takkan sambung belajar punya.. 
InsyaAllah..
semoga Allah permudahkan jalan aku..
dapatlah aku sambung belajar nanti..
amiiin~
klu xd aral melintang aku sambung study kat Uitm, Shah Alam..
np jd pilihan?
sbb dekat n murah..
kekeke..
~Master of Science (Information Technology)~
aku amik course work..
nak amik research xlarat den ni hah..
beklah p balik class p balik class pastu exam..
senang~!
senang ke?
isk3..
tuggu jelah kan senang ke x...

0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author