Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

temuduga

Thursday, August 4, 2011
.:dear diary:.

temuduga dlm bahasa len interview..ngeh3..
minggu ni smpi 2 tmpat pnggil interview..
alhmdulillah..rezeki bln pose...

1) rhb bank
2) evoxen sdn bhd 

tengok rhb bgunan ni...spe xnak keje sni kan...msk interview mak ai~!
MyEm0.Com
paling mencabar kat bank tuh lah..
termasuk jumpa si interviewer 5 test tau..
lemah mak jemah~!

1) test ala2 marketing kau..
hambik segala graf kuar kira untung bagai..
2) ala2 pemahaman tu pn wlupn petikan je tp 
duk sibuk mngata pasai untung rugi...isk~!
3)yg ni plng snng tanda je mne ko rasa kat dri ko...
4) ni jumpa si interview tuh hah..
part ni mmg nebes lah...tp jwb jelah dia tnye kan..
kang xjwb kte pa plak..hehehe..
5) ni bru lah ngn kena aku..technical test...
hahaha..mmg tahap nk cabut jantung kau..
pseudocode, flowchart sume kuar...
MyEm0.Com
gelak cam tu so dah leh agaklah kan camne aku jwb...

yg 1 lg company tuh oklah...
dia tnye aku jwb..aku tnye dia jwb..
MyEm0.Com
eh, ader ke aku tnye..
ngeh3...

nota kaki: smlm kan..acc, dah dgr cte best psl der project pas ni...alhmdulillah klu der project pas ni snng ati skit...sbb aku gila2 cari keje ni pn tuk backup klu2 tetiba xd project kena terminate aderlah backup kan!


0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author