Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

jahatnye mulut!

Sunday, February 13, 2011
.:dear diary:.



bengang sgt ari nih tau...
dahlah dtg memekak tekan loceng byk kali...
tekan skali dahlah org xpekak lah...hishhhh!!
dtg2 bgtau sok der mesyuarat kul 830...
helllo~~
sejak ble plak sy jd setiausaha nih!
ble ditnye eh pakcik da bgtau ayah...
peghhh!
dia gne nama ayah mse tu mmg da bengang gle kat ayah...
dahlah ayah xd kat umah...
bengang nih...
.
.
.
.
.
ble ayah lik je mmg rasa da xnk tegur dah...
tgh panas ati kte kan...
tetiba plak ayah tnye..
td wak jali dtg nape...
aku diammmm jee...
xd mood nk jwb...
(derhaka kan...subhanallah)..
last2 aku jwb gak..
mntak nyawa gaknye...
(xsopan btol)...
pastu aku bebel kat ayah psl aku kena atten mesyuarat tuh...
.
.
.
.
guess pa jwpn ayah...
eh, ayah da ckp kat dia jgn bg along jwtn pape...
ayah ari tu letak nama along pn sbb nk tolong dia tubuhkan cawangan je...
subhanallah bersalahnya aku kat ayah...
1) tuduh ayah bukan2
2) ayah tnye xnk jwb
3) ayah tnye jwb xsopan...

Ya Allah Ya Tuhanku...ampunkanlah dosa hambamu ini Ya Allah...



nota kaki: jgn tuduh melulu..siasat dulu...


0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author