Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

menikmati masa2 terluang..huhu

Thursday, May 6, 2010
.:dear diary:.




weee~ sy tgh xd keje..hehehe..alngkah indahnyer..huhu~..time da keje xhengat pnye bz..time xd keje kebosanan plak..haish...xpe2..sementara xd keje nih meh aku berseronok2 sebentar...ari tu gara2 POC aku kena lik lewat sbb kena stndby...antra diaorg aku lik kul 1140 kiranya paling awl la sbb diaorg lik kat kul 2 gak...lmbt gler...maklumlah bru first time keje kan..nk kte merungut xjugak sbb keje kan..tp tu lah hakikat dunia sbnr alam pekerjaan..cme aku hrp ayah paham keje aku nih..maklumlah anak pmpuan kan..kul 9 xjejak kaki kat umah msti da kol..ari tu ntah bp kali ayah kol sbb xlik2 lg...yg terharunya ayah tdo kat ruang tamu sbb tggu aku...sorry ayah...da keje along cam tu yah...ayah jgn risau ye..insyaallah along pndai jaga diri...dan...along ingt pesan ayah klu mlm jgn lalu dlm..BAIK!!

xd manusia yg sempurna..tp aku cbe menjadi yg terbaik kepada semua..insyaallah...anak yg solehah kepada kedua ibu bapa yg tercinta..kakak yg baik+ chumel(yg ni xleh blah..hahaha) kpd dua org adik2 yg aku sayangi...xlpe kpd kekasih hati ♥ ♥mohd nizam mohd jamaluddin♥ ♥..sy cbe yg terbaik tuk diri anda..andai kte selalu terasa ati atau makan ati ...sory ye syg...huhu~




0 comments:

Post a Comment

Gallery

Daisypath Anniversary tickers

Author